Added to cart!

Give customers more details.

View my cart (0)
Garantievoorwaarden & Afhandeling Klachten | Uw Rechten Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Garantie & Klachten

Garantie bij Ik Hout Ervan

Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en doen ons uiterste best om ze in perfecte staat bij u af te leveren. Toch kan het helaas voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd raakt of dat er een ander probleem ontstaat. In dat geval kunt u aanspraak maken op garantie.

Wat houdt garantie in?
Wettelijk gezien heeft u recht op een goed product. Mocht er binnen de garantieperiode een gebrek aan het product ontstaan, dan zullen wij dit kosteloos repareren of vervangen, mits het defect binnen de garantievoorwaarden valt.

Melding maken van een gebrek
Het is belangrijk dat u een gebrek binnen twee maanden na ontdekking bij ons meldt. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@ikhoutervan.nl met een omschrijving van het probleem, foto’s van het defect en uw ordernummer. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op om het probleem op te lossen.


Klachtenprocedure

Bij Ik Hout Ervan doen we er alles aan om u blij te maken met onze producten en service. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan horen we dat graag.

Klacht indienen
U kunt uw klacht eenvoudig melden via info@ikhoutervan.nl. Beschrijf uw klacht zo volledig mogelijk en vermeld uw ordernummer. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op om samen naar een oplossing te zoeken.

Niet tevreden met de afhandeling?
Leidt onze oplossing niet tot een bevredigend resultaat, dan kunt u uw klacht aanmelden bij Webwinkel Keur. Zij bieden een onafhankelijke bemiddelingsservice en zijn te bereiken via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Online geschillenbeslechting (ODR-platform)
Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform helpt consumenten en ondernemers om geschillen buiten de rechter om op te lossen. U kunt het ODR-platform bezoeken via http://ec.europa.eu/odr. Zorg ervoor dat uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen voordat u dit platform gebruikt.


Uw tevredenheid staat voorop
Wij streven ernaar om u altijd tevreden te stellen, zowel met onze producten als onze service. Heeft u vragen over garantie of klachten? Neem gerust contact met ons op via info@ikhoutervan.nl. We helpen u graag verder!

logo ik hout ervan duurzaam wonen